Jump to content

Bauer sucht Taferl xD


Recommended Posts

Hi Leute,

also gestern war eigentlich ein geiler Tag.

Schönes Wetter, geile Geländefahrten, und und und :D

Also, das ich nicht vom Thema abkomme :)

Ein paar freunde und ich sind ins Gelände, auf einem schmalen Schotterweg durch den Wald gefahren

und als wir wieder rauskamen, sahen wir auf der rechte Seite schon den Bauer sehen mit einem Block und und einem Bleistift stehen, :D als die ersten beiden an ihm vorbeigefahren, sprang er mitten auf den Weg ( weil die zwei ihr Taferl runtergschraubt hatten xD) und stellte sich vor mich :D, der vierte fuhr wieder vollgas an ihm vorbei, und der Bauer wollte noch rübergreifen und ihn aufhalten, ist ihm aber nicht gelungen :D

jetzt war ich da alleine mit meinem Mop und dem Bauern.

er sah mich an, rannte hinter mein Mop, und BRACH :crazy-smilie: die Ori - Taferlhalterung herunter

und schrie mich an

B = Bauer

I = jo i hoid

B: zefix numoi, sats es nu gonz gscheid in da Birn??

I: ääh, jo

B: sog ma iatz sofurt mid wem du do gfoan bist:

I: na, i verrot meine freind ned

B: jo, dei Taferl hob i eh, und de Polizei werd eich scho finden, olle mitanonder so, wer woa des iatz??

I: da Christoph

B: und wia hoast der nu??

I: woas i ned :D

B: du foast mid eana mid und woast ned wia hoasßen?? is jo egal, de Polizei werd des scho olles aussafinden, und wer is nu dabei gwesen??

I: da Thomas

B: wia hoast der nu??

I: woas i ned :D

B: und wo is der her??

I: aus Faistenau

B lacht irgendwie behindert

B: und wer is der mim grünen Moped, der foid ma nämlich scho de längste Zeid auf

I: woas i ned den hob i nu nia gseng

B: is a egal, de Polizei werd des scho olles aussafinden wers es olle mitananonder sats

an Bauer sei Frau kommt dazua = F

F: (schreit an Bauer foigas o) wos schreistn so deppad umanond, geh zruck in Stoi (Stall) und los erm in rua

B: (hob i ned verstonden wos a gsogt hod)

F zu Mir: foa hoam, i red nochand nu mid eam won du weg bist

I: danke, pfiati

B: jojo konnst schon foan, owa won i mim stoigeh fertig bin foa i sofurt ausse zur Polizei, und de finden di don (schmeißt ma de Taferlhalterung, inkl. Taferl?! noch)

danach war ich ziemlich nervös, falls er wirklich zu Polizei geht

dann hab ich noch schnell den oriPott montiert, und dann konnt ich eigentlich nur noch drüber lachen

und bei der nächsten Gelegnheit fahr ich zu seinem Bauernhof zurück und hohl mir mein Geld für die Taferlhalterung :lol:

ich hoffe euch war die geschichte nich zu lang, ich bin nicht besonders gut im "mich kurz fassen" :D

mfg

.peda

bearbeitet von ApriliaSX
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Lädt...
×
×
  • Neu erstellen...