Jump to content

a poa frogn


Recommended Posts

Erstns woit i sogn dasas echt drauf hopts jede frog beantworted. Oiso i hob a derbi seda drd racing 2011 gebraucht kaft. Es woa voi entdrosselt oiso gasadrossel grümmadrossl und blindröadl. Min 15 is 90 voigas grennt i hab das 13 a rauf und jz drahts sau hoch is lauta und ab 65 fangts so zum zittan und vibrian dast in lenka grod no hoidn konst oba es geht no bis 85 kmh aufe. is vl de düsn zgroß i was oba ned wöche i drinnan hob. Und känntad i an gräsan gasa oda so einbaun wüs ned ori lossn.

Is da big one gut wv kmh bringt ma des und hot dea an gscheidn reso? ? Isa gut um 80 Danke haha sry das so fü is

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Des problem hob i a dass as zum reissn aufongt musst hald wieda dein größeres ritzl drauf haun dann vibrierts ned so und draht ned soo schiach auffi :)

da hatts hald zuviel sang ma mal power fia de kurze übersetzung

wie bam radl foan foa an berg mit da erstn owi da strampelst so oag dass die fast owi haud dann schaltst rauf(längere übersetzung)und des geht sche gschmeidig ;)

und sicha kannst das machen ^^ wannst willst

LG

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Des problem hob i a dass as zum reissn aufongt musst hald wieda dein größeres ritzl drauf haun dann vibrierts ned so und draht ned soo schiach auffi :)

da hatts hald zuviel sang ma mal power fia de kurze übersetzung

wie bam radl foan foa an berg mit da erstn owi da strampelst so oag dass die fast owi haud dann schaltst rauf(längere übersetzung)und des geht sche gschmeidig ;)

und sicha kannst das machen ^^ wannst willst

LG

Für dich gilt das gleiche. Forumssprache ist Hochdeutsch!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

[..unnützer kommentar..]

Tu dein 15er Ritzel wieder rauf dan ist alles supa !

haha geil wie hastn das gemacht nooxi bist du irgendend so a big boss odaso wie hast das mitn kommentar gemacht ?

bearbeitet von noox
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Ich intressier mich dafür wie sollen Leute die nicht österreicher Kauderwelsch quatsch verstehen das bitte gelesen bekommen ?

Ein kleines bische ok aber bei sowas hat man doch echt kein bock da bekomm ich gleich rechtschreib pickel von

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Bitte ka problem :)

hawara und ans noch nooxi chill dein leben sonst kriegst herpes oda sowas dass ist nicht schön !...uhuu Verwarnung hawara na und ?? das is ein forum ... auf deutsch für dich das geht ma sowas von fett am arsch vorbei du sprachen nazi...

und david kann ich echt verstehen aber dann SCHE*** drauf musst ihm ja ned helfen schau ich z.b verstehs und kann ihm einfach helfen du verstehst es nicht und hilfst ihm hald nicht

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Gast
Dieses Thema wurde für weitere Antworten geschlossen.
×
×
  • Neu erstellen...