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Stirbt immer ab!


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Hallo,

hab a problem O:

heid am anfang beim warmfahren is alles gut gangen und so...dann später hats immer gruckelt und is imma abgstorbn...und des dann de ganz ezeit...vl. so 1km gfahrn wenn überhaupt und dann wieda absgtorbn....

aber ins reso und so komm i hinein da passt alles...und a bei vollgas stirbts ned ab und so..

einfach so egal wie schnell, egal welcher gang..

was kann das sei?

mfg

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i was ned...aber früher bini so a gfahrn und da is halt immer nur abgsortbn bei vollgas..da hett da vergaser eingstellt gheat

aber jetzt stirbts einfach so ab...und wies nu kalt war is aber auch gaunga

und mim choke bringtsis a ned :/

i hab ma dacht eh ebn HD, vergaser einstelln oder kanns sein das zündung is? zündzeitpunkt das der ned passt oda kunt i da dann ned amal startn?

und i fahr halt...und af amoi untn bam flansch (so klingts zumindest) schiasts so komisch 2-3 mal und dann stirbts halt ab. und zum rütteln so fangts a an^^

bearbeitet von MühLii
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push nicht so schnell ;) naja, zündzeitpunkt denk ich eher nicht.. guck mal ob du vernünftig Sprit hast, evtl spinnt dein Unterdruck Tank, hatte das mal so ähnlich :x

Sonst würd ich sagen Vergaser, guck mal nach Luftgemisch, bzw guck in deinen Luftfilter und ob alles Fest angezogen ist ? wenns immernoch nich passt guck mal wie die Zk aussieht

evtl. mal Zylinderdichtunge angucken ..

Springt sie denn vernünftig an ?

bearbeitet von jenson
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jaa so selber passt alles perfekt...und i kann fahrn und ois...nur wenni dann a neichtl fahr, gehts af amoi nimma...nimmts gas ned an und ruckelt und dann stirbst ab...wieda startn und es geht a neichtl wieda owa ka :/ dann wieda des gleiche

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push nicht so schnell ;) naja, zündzeitpunkt denk ich eher nicht.. guck mal ob du vernünftig Sprit hast, evtl spinnt dein Unterdruck Tank, hatte das mal so ähnlich :x

Sonst würd ich sagen Vergaser, guck mal nach Luftgemisch, bzw guck in deinen Luftfilter und ob alles Fest angezogen ist ? wenns immernoch nich passt guck mal wie die Zk aussieht

evtl. mal Zylinderdichtunge angucken ..

Springt sie denn vernünftig an ?

tank hab i genug

angsprungen is imma vernünftig ja !

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ouha, ich würde erstmal ne neue zk reinnehmen... oder evtl die alte mit etwas schleifpapier mal von dem Dreck befreien.. wenn sie dann nicht anspringt, check mal die kompressionen (zk raus, finger aus loch und kicken, wenn du ihn nicht zu halten kannst, ist alles gut vom Zyli her..) und sonst würd ich echt mal auf den Vergaser gucken ...

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also i fahr...und dann wenns warm is wieda dann stirbts ab...und ab und zu machts an knall..und des is was i weis de zündung :/

kanns de zündkerze sein mid dem wärmewert das der ned passt oda so ?

oda afoch vergaser einstelln oda ümdüsen?

oder hab i an reiber o: ?!

BITTE HELFTS MA !!

bearbeitet von MühLii
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zündkerze hab i meine dawei mal nur geputzt..da leg i ma eh morgn wsl. a neue zu....jz schau i ma de morgn numal an und schau wies jz ausschaut nach 60km fahrn seit dem is da putzt hab..

ja zuum schießen halt...i fahr alles gut und so..vorha hats imma gschossn und so und is abgstorbn wenns warm war...dann habi glaubt wegn ass...der war ebn rissig und so also wegn da falschluft..seit dem bin i so 60km gfahrn. immer halt in arbeit und wieda heim..des san 20km ca.

und heute auf einmal hats wieda zum schiesn angfangen..hat gruckelt und dann gschossn und abgstorbn und springt nimma an..wenns kalt is gehts aber wieda..

was sagt den des zündkerzenbild obn aus?

vergaser einstelln? größere düse? kleinere düse?

zündung hab i de von TNT wei mei ori ducati kaputt gwordn is...

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schwarzes ZkBild kleinere

weißes magere,

In deinem Fall eine kleinere.

In welchen Drehzahlbereich drehts den besser oben oder unten ?

Und was auch hilfreich wär :Welchen Gasa und HD dasd hasd und Restsetup

ja so drehts eh selber gut..aber eha so im oberen...bis 3/4 gas..dann nimmts is ab und zu gar ned an

und wenni mid choke fahr gehts gar ned gut..und ba standgas stirbts ab

hab grad gsehn das bam benzinschlauch da luft drinnen is..kanns dan dem liegn?

oder unetrdruck das der ned passt?

was i aber ned vasteh..warum schiest si

alles ori..jz auch in ori auspuff dawei wieda

vollentrosselt

17,5 dellorto gasa

OHA...a 100 düse wor drin!!

wenn i düse wechselt muss i vergaser a wieda einstelln oda?

was i ned vasteh...wenn i zu große düse hab was des damit zu tun hat das de wenns warm is dann abstirbt erst. und vorher auch glaufn is bis zu der neuen zündung und vorha a mid da neuen zündung 60km gangen is :/

kann ma des bitte wer erklären?

bearbeitet von MühLii
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