FabFab

Polizeikontrolle, Taferlrisse, Walze

208 Beiträge in diesem Thema

Du armer hahah mich habens nie aufghalten ned mal wo mein blindrohr offen war :P haben nur gegrinst :D

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag
Gearparts24

Samstag : 

Mia foan zu zweit(mei reibn nua malossi mhr replica...ca 90 tacho) und a freind vo mir(generic gedrosselt oiso 56 tacho :D) zu am aundan freind....

Wir biagn aus da Siedlung aussa und i ziag hoid bei erm vorbei und auf amoi siach i scho in blauen partybus steh und da kiwara winkt uns scho zuwa...

zur info beide recht jung....ca 30...

I : I hoid

P : Spetzl

K1: ersta Kiwara

K2: kennts eich denga ;)

K1, K2: grias eich, führerschein voazeigschein bitte

wir gebns erna

K1 zu mir: Host uns leichd nd steh gseng?

I : na wieso

K1: jo sunst warads nd so bei dein freind voabeizogn oda?

I: na *grins*

K1: Is oba nd da originale auspuff oda?

I: na da oide is scho so rostig gwen...i woas eh dass der zschnö geht nexte wochn schwoas i ma a beilogscheim eine

K1: jo soima eich aufd woizn stön?

I: na liaba ned

P: wenns umbedingt sei muas

K1: jo i hed gsogt es passts aweng auf beim weidafoan, gibt ah nu aundare kollegen de eich aufd woizn stön ;)

I : jo wir werdn scho aufpassn danke *kann mas grinsn nd verkneifn*

K1 zu K2: jo loss mas foan oda?

K2: nickt und gibt uns de zettln zruck

K1 merkt dass mei kickstarter fehlt

K1: soima di auschiam?

I : na haud scho hi danke haha

I : pfiat eich

K1 und K2: seawas

I hob kan spiagl kopt, smth, mei rechta hintara blinka is owaghengt und höherleger hob i ah drinkobt :D

wos lerna ma draus...sei nett zu di kiwara daun sans ah nett zu dir ;)

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Bin vor ein paar tagen mit zwei freunden gefahren (ich entdrosselt freund fuhr bei mir mit, der andere hate nen scr lower).

Dan sind wir von einer nebenstraße auf die bundesstraße aufgefahren, mein kollege mit dem scr blieb sofort stehen und ist weg gefahren😅 ich wusste nicht wieso, dann sah ich aber das in ner kurve hinter einen gebüsch ein polizei auto stand☺ ich fuhr weiter und bog in die landstraße ein, bin 5km wieder auf die bs und wollte zu meinem kollegen zurück fahren, kurz vor der kurve wo die polizei stand kam plötzlich ein getuntes moped und ich wollte ihm noch deuten und nachschreien das die polizei in der kurve steht, er hörte mich nicht und wenige sekunden später zog uns gleich die polizei nach😂 ich bin rechts abgebogen und das andere moped hat sofort vollgas gegebn und fuhr auf der bs weiter mit der polizei im nacken😅 wie es dan ausging weis ich leider nicht😯

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Nicht wirklich spannend, aber hab gestern an der Straße gestanden neben meiner Derbi und plötzlich hält ein Streifenwagen neben mir an;

Ich: "Tach"

Er: "Moin, alles klar?"

Ich:" Ja bestens danke"

Und dann sind sie weiter gefahren...

Und erst dann hab ich registriert das sie nur einem entgegenkommenden Auto platz gemacht haben..

Spannend was?:P

1 Person gefällt das

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

I hob a a ähnliche geschichte:lol:

I Hatz mit einen freund bei einer bs dahin mein geht 92 seins 75 und vor uns fährt so ein 125cc roller der nur 40 fährt ich bin eine zeit lang nachgefahren dann hab ich es nicht mehr ausgehalten und bin vorbei gezogen dann gings ziemlich geraden vor einem kleineren ort bergab und ich drehte natürlich voll auf:B)): 101 spitze aber ich hab nicht bemerkt das der motorrad fahrer mir noch folgte im ort bin ich dann wo geparckt und er stellte sich neben sich und sagte führerschein und zulassungspapiere 😂 und dann zeigte er mir seinen polizei ausweiß . 

Danach holte er die kollegen und er fuhr weg die schauten sich das moped an pickerl abgelaufen ein blinker kapputt und trotzdem kam ich nur mit einem Strafzettel für zu schnelles fahren weg:rolleyes:. Ps:ich hab gleich gesagt das meine schneller geht und war freundlich

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag

Seas, i woit eich afoch die Geschichte von meim Tafalriss von Vorgestern vazöhn:

A Freind und i woan grod aufm Weg zum Händler um a poar sochn zu kaufen und ois wia grod in Kreisverkehr eini foahrn woitn, is a schwarzes Auto vor uns stehen bliebn und hods Beifahrerfenster owalossn. Aussagschaut ham dann eh scho de Kiwis (Beide recht Jung) und uns gsogt wir soin erna nochfoahrn, do hob i ma scho docht, dass des jetzt ned lustig wird. Wir san dann zu an Firmengelände gfoahrn.

I..... Rot amoi :D

F.... Freind

K1&K2 .... De Kiwara hoid (Gred hodeigentlich nur K1).

I: Grüß Gott (möglichst freundlich)

K1: Grüß Gott, Führerschein und Zulassung bitte.

*Gib erm die Wisch (und er schaut sis ganz genau an)*

K1:  Wos hostn gmocht? 

I: Ned wiakli wos, nua drossl gaaaanz weng auf

K1: Und sunst? 

I: Nix, i kenn mi do ned aus.

K1: Aha, des wern ma glei sehng.

*K1 macht die Hintertür vom Auto auf und hoit an kleinen Koffer*

I: Is des a Woizn?

K1: Jo, des is des Ding wos die Tafal fliegen losst (lacht dreckig).

*Er stöht mei Moped drauf und foaht söwn*

K1: 76 kannst glei is Tafal owadoa.

I: BItte, kinna ma des ned afoch lossn?  

K1: Na, des war Amtsmissbrauch. (K2 schreibt dawei den Papier-shit)

*K1 erklärt mir wos i doa muas*

K1&K2: Wiederschaun

F: Wiederschaun

I: *sog nix*

I habs dann (wütend weils eh nua 76 kmh woan) zu F hamgschobn, und bin midn Bus hamgfoahrn. 

I was, dass des jetzt ka aufregende Geschichte woa, oba i woits afoch vazöhn, weil des is erste mal woa, dass i überhaupt aufgehalten worden bin.

I werds jetzt zurückbauen und gedrosselt foahrn, weil mei Mutter ziemlich sauer auf mi is (:D).

Diesen Beitrag teilen

Link zum Beitrag